dimecres, 13 de gener del 2016

Diari de Nadal 2015 (última part)

Estic super orgullosa de mi mateixa!!!!!! L'he acabat!!!!!! I és que m'havia agafat aquest diari com una mena de prova abans de llançar-me de ple al meu primer PL. Una de les coses que em fa més por de fer el PL és no ser prou constant però penso que, si segueixo el mateix sistema que he seguit pel diari, podré aconseguir-ho!! :-)

Us deixo doncs amb els últims dies del meu Diari de Nadal. Aquest any ha sigut el primer però de ben segur que no serà l'últim!!





A mesura que han anat passant els dies, he vist cada cop més clar que m'encaaaaaaanta fer les meves pròpies targetes!!!!!! 





La portada no ha quedat ben bé com me l'havia imaginat en un principi però no em desagrada, de fet com més me la miro més contenta estic! I és que en general estic mooooolt satisfeta del resultat! :-)
I ara ja a començar el Project Life! jejeje




Moltes gràcies per la visita i ens veiem aviat!
Sílvia

2 comentaris:

  1. La portada me encanta...es sencilla pero muy chula y a prueba de trotes! El detalle del copo de nieve está muy guay. En esta parte claramente predominan las fotos, pero sigue siendo un álbum/diario muy chulo! Enhorabuena por acabarlo ^_^ Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que estoy muy orgullosa de haberlo acabado, era un poco mi prueba de fuego antes de lanzarme al Project Life! Un beso!

      Elimina