diumenge, 3 de gener del 2016

Diari de Nadal 2015 (segona part)

No m'hagués pensat mai que "documentar" la vida diària, les coses quotidianes que fem, aquells petits moments als que quasi no donem importància, podria crear tanta addicció! Revisar les fotos fetes, escollir-ne unes quantes, escriure el que sento o el que em passa pel cap... m'ajuda a posar en ordre les idees, a valorar el que realment s'ho mereix i a treure de la meva vida (en la mesura del possible) tot allò que no m'agrada. Em quedo amb el que m'aporta valor, amb el que m'agrada i em fa sentir bé... M'estic adonant de que realment sóc molt afortunada, tinc molts motius per sentir-me bé i últimament me n'havia oblidat una mica!

El Diari de Nadal se m'està quedant petit! Volia fer fins el dia de Reis però hauré de deixar-ho el 31 amb la revetlla de Cap d'any, no puc afegir gaires pàgines més o explotarà! Acabar-ho el 31 serà també una manera de marcar un punt i a part, un final i un principi. 

Encara tinc pendent la portada, em sembla que ja la deixo definitivament pel final! Avui, de moment, us ensenyo fins el dia 22, a veure què us sembla!




Del dia 16 no tenia cap foto, pel que vaig decidir deixar només les targetes que havia estat fent aquell dia i afegir a una d'elles l'arbre de Nadal que havia dibuixat i retallat l'Aniol! :-)





I fins aquí el que de moment us puc ensenyar! 

Moltes gràcies per la visita i ens veiem aviat!
Sílvia

2 comentaris:

  1. Oooh, esta parte también me encanta! Veo más blanco y negro con toques de color y me gusta un montón... entran ganas de hacerse uno ;) Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que me encanta el negro combinado con cualquier otro color, es una apuesta segura!!
      Un beso!

      Elimina