dissabte, 25 d’abril del 2015

Targeta Amiga

Hola a tothom!

Avui us ensenyo la targeta que he fet pel repte d'Abril de La pareja creativa. Ens havíem d'inspirar en la foto que ens proposaven i aquí teniu la meva interpretació!
Hoy os enseño la tarjeta que he hecho para el reto de Abril de La pareja creativa. Teníamos que inspirarnos en la foto que nos proponían y aquí tenéis mi interpretación!



He fet servir tintes Distress tant pel fons i les estrelles com per la paraula amiga. He estampat el sentiment sobre paper vegetal i hi he afegit alguns enamel.
He usado tintas Distress tanto por el fondo y las estrellas como para la palabra amiga. He estampado el sentimiento sobre papel vegetal y he añadido algunos enamel.


Quan vaig començar-la no tenia gens clar què era el que volia fer però vaig anar improvisant sobre la marxa i tot i que potser m'ha quedat un pèl massa rosa... m'agrada!
Cuando la empezé no tenía nada claro qué era lo que quería hacer pero fuí improvisando sobre la marcha y aunque quizás me ha quedado demasiado rosa... me gusta!

 
Espero que us agradi i moltes gràcies per visitar el meu bloc!
Espero que os guste y muchas gracias por visitar mi blog!

Petons!/Besitos!
Sílvia



4 comentaris:

  1. A mi me gusta! La tarjeta muy femenina)
    Katerina :-***

    ResponElimina
  2. Pues a mi me parece que te ha quedado genial! Me gusta el degradado de colores que has conseguido en el "amiga", y las estrellas del fondo son el toque perfecto! Muchisimas gracias por haber participado con nosotras en La Pareja Creativa! Besitos!

    ResponElimina